Η παιδεία είναι εκ φύσεως λιμάνι-καταφύγιο- για όλους τους ανθρώπους (Μένανδρος)--Το πιο σημαντικό είναι να μη σταματάς ποτέ να ρωτάς. Η περιέργεια έχει το δικό της λόγο ύπαρξης (Άλμπερτ Αϊνστάιν)--Μάθε να αγαπάς αυτούς που δεν πληγώνουν την αγάπη (Γ. Ρίτσος)--Τα εμπόδια δεν με πτοούν: καθένα από αυτά ενδυναμώνει τη θέληση για το ξεπέρασμά του (Λεονάρντο ντα Βίντσι)--Η πεμπτουσία της γνώσης είναι όταν την έχεις να την εφαρμόζεις κι όταν δεν την έχεις να ομολογείς την άγνοιά σου (Κομφούκιος) --Όλοι σκέπτονται να αλλάξουν τον κόσμο και κανείς τον εαυτό του (Λέων Τολστόι) --Ό, τι επαναλαμβάνουμε μας καθορίζει (Αριστοτέλης) --Δεν αγαπούν αυτοί που δεν δείχνουν την αγάπη τους (Σαίξπηρ) --Η αρετή είναι μια κατάσταση πολέμου και για να ζήσουμε μ' αυτήν πρέπει να πολεμάμε με τον εαυτό μας (Ζαν Ζακ Ρουσσώ) --Ό,τι είναι η γλυπτική για ένα κομμάτι μάρμαρο, είναι και η μόρφωση για την ψυχή (Τζότζεφ Άντισον) --Ο μέτριος δάσκαλος λέει. Ο καλός δάσκαλος εξηγεί. Ο ανώτερος δάσκαλος επιδεικνύει. Ο μεγάλος δάσκαλος εμπνέει (Γουίλιαμ Άρθουρ Γουόρντ)--Ο αληθινά σοφός δάσκαλος δεν σε προσκαλεί στον οίκο της σοφίας του, αλλά σε οδηγεί στο κατώφλι του δικού σου πνεύματος (Χαλίλ Γκιμπράν)



Σάββατο 21 Αυγούστου 2010

Χρόνια πολλά ιστολόγιό μου!

Happy Birthday Pictures, Images and Photos
Ιστολόγιο Για μια καλύτερη ζωή /Το blog της εκπαίδευσης



happy birthday Pictures, Images and PhotosΠέρασε κιόλας ένας χρόνος. Σαν σήμερα, στις 21/8/2009, κάπου στις 9 με 9.30 το βράδυ πρωτοβγήκε η πνοή αυτού του ιστολογίου. Και το όνομά του; Για μια καλύτερη ζωή/ Το blog της εκπαίδευσης. 



Εύλογα αναρωτιέται κάποιος για την ονοματοδοσία του. Για μια καλύτερη ζωή τι σημαίνει;
Θυμάμαι λοιπόν ότι, όταν δημιουργούσα αυτό το ιστολόγιο, αναζητούσα αυτό που ψάχνουμε όλοι μας. Την καλύτερη ζωή. Καλύτερη ανάσα σε αυτό που ήθελα να βλέπω γύρω μου. Συζήτηση και ποιότητα με αξιόλογα άτομα. Ανταλλαγή απόψεων με κάθε άνθρωπο που θα ενδιαφερόταν για όσα έβγαιναν από την ψυχή μου και τα ένωνε με κομμάτια της δικής του ψυχής. Και για να μην αναιρέσω την εκπαιδευτική μου έκφραση/ αναζήτηση, αποφάσισα να συμπεριλάβω ως δεύτερο σκέλος τη φράση: Το blog της εκπαίδευσης. 
Μέσα σε αυτό το χρόνο, συνειδητοποίησα πως η δημιουργία ιστολογίου είναι συνύπαρξη δυο πραγμάτων. Αφενός, λειτουργεί η δύναμη της έκφρασης, καθώς ενδυναμώνεται η καρδιά μέσω της διαδικτυακής πένας κι ο εαυτός μας κάνει κάθε φορά τη δική του κατάθεση ψυχής.  

Αφετέρου, όταν η έκφραση σχηματοποιείται με την αγάπη και κυρίως θεάται με αγάπη από τόσους πολλούς συνδίκτυους-γνωστούς και φίλους-, τότε συνειρμικά οδηγεί το πνεύμα σε προβληματισμούς και το κάνει να μην εφησυχάζει εύκολα, εφόσον ο στόχος είναι η ποιότητα της σκέψης ή η καλυτέρευση της ζωής. 
Σαν χθες μου φαίνεται, τότε που εγώ γινόμουν ο 1ος αναγνώστης μου, ενώ τώρα οι αναγνώστες είναι ήδη 90! Πολλοί πέρασαν από την αυλή μου. Δεν σας γνωρίζω προσωπικώς (εκτός από 2-3 άτομα), αλλά νιώθω να σας ξέρω, γιατί ο κόσμος σας αποκαλύπτεται μέσα από τα σχόλιά σας. Πολλές ευγενικές ψυχές διαβάζουν τις αναρτήσεις μου κι η επικοινωνία μαζί τους είναι δώρο Θεού! 

Δώρο Θεού που αξίζει να δείτε (από τα πιο αγαπημένα βίντεο):




Ο αέρας της ανανέωσης φύσηξε απαλά και σε αυτό το blog. Φάνηκε ήδη κι από την εμφάνισή του! Αλλάξαμε look! Δεν έχω λόγια να πω ευχαριστώ σε όλους εσάς που μου κάνατε συντροφιά, με ταξιδέψατε και με μάθατε να αγαπώ πολλά πράγματα, σε όλους εσάς που μοιραστήκατε τις τόσο ευγενικές καρδιές σας γράφοντας. Αρχικά, σας αφιερώνω αγαπημένα βίντεο από το Youtube: 
 

Πραγματική αποκάλυψη ο παπαγάλος που προσεύχεται με το Κύριε ελέησον!



Κι επειδή είμαστε σε στιγμές χαλαρότητας, δείτε πόσο γέλασα με τον παπαγάλο που χορεύει στους ήχους αραβικής μουσικής:



Αλλά και με τις αστείες γάτες: 




Κι εφόσον γιορτάζουμε, από σήμερα σας καλώ να δείτε κι ένα άλλο κανάλι στο youtube: Το δικό μου!
Πρόσθεσα μάλιστα κι έναν σύνδεσμο στη δεξιά μπάρα του blog, ώστε να είναι σε σας εύκολα προσβάσιμο.Από εκεί μπορείτε να βλέπετε τα βιντεάκια που δημιουργώ, να γράφετε σχόλια, να γίνεστε φίλοι μου, αλλά και να παρακολουθείτε κάθε νέα μου δραστηριότητα. 


Create your own banner at mybannermaker.com!
Κι ακόμα, μπορείτε να επικολλήσετε αυτό το δώρο φιλίας στο μπλογκ σας! 
Θα μου επιτρέψετε όμως να αφιερώσω τη σημερινή ανάρτηση σε τέσσερις φίλους, με τους οποίους συνδέθηκα ιδιαιτέρως. Και μιλώ βεβαίως για την Αργυρούλα (Διαβάτης), την Όλυ (Αναζήτηση), το Φωτάκι (Φως ιλαρόν) και τον Mysteri planet

Σε σας αγαπημένοι φίλοι αφιερώνω ιδιαιτέρως ένα βίντεο, γιατί με την αγάπη σας περπατήσατε στο δικό μου μονοπάτι και αφουγκραστήκατε όσα ένιωσα. Δεν έχω άλλο τρόπο να σας δείξω την απέραντη ευγνωμοσύνη, μα και την αγάπη μου. Ελπίζω να σας αρέσει!
Πατήστε πάνω στο όνομά σας, για να δείτε το δικό σας βίντεο:

Για σένα Αργυρούλα
Για σένα Όλυ
Για σένα Φως ιλαρόν
Για σένα Mysteri planet 



Θα ήθελα επίσης από καρδιάς να ευχαριστήσω ολόθερμα όλους σας: την Πέλα, τη Τhumbelina, την 50cent, την Aquila, τη Miou-Popofotitsa, τη Family art, τη mar9659, την evelina, την Coula, τον Γιώργο Ζαμπιάκη, την Πηνελόπη, την Ειρήνη, την Έλενα, τον Σκρουτζάκο, τη Λένα, το Γιάννη, τη Νατάσα, την Ε.Π, την Ακτίνα Βλαχονάσιου, το χαμομηλάκι, τη Διαδρομή, τον Ορθόδοξο 1980, τον Ζείδωρον, τη Θαλασσινή, τον Ανδρέα, το Matiz, τη σιωπηλή κραυγή... (ουπς! ελπίζω να μην ξέχασα κανέναν!) 


Αισιοδοξώ ότι τα καλύτερα είναι προ των πυλών της ψυχής μας. Με τη δική σας αγάπη και προσευχή, θα συνοδοιπορήσουμε σε δρόμους ολόφωτους, με τη Χάρη του Θεού και τις πρεσβείες της Υπεραγίας Θεοτόκου. Άλλωστε, 
"Το να αγαπάς είναι να βάζεις την ευτυχία σου στην ευτυχία ενός άλλου (Gottfried Leibnitz) ".

Από την Ανθή





27 σχόλια:

zeidoron dtsoukas είπε...

Kαλημέρα αγαπητή Ανθή και Χρόνια Πολλά στο υπέροχο ιστολόγιό σου!
Να είσαι καλά να λειτουργείς αυτή εδώ την εξαιρετική γωνία της σκέψης,της γνώσης και του προβληματισμού.
Ειλικρινά χάρηκα που είδα να με συμπεριλαμβάνεις στους φίλους σου παρ' ότι άργησαν να συναντηθούν οι διαδικτυακοί μας δρόμοι.
Ολοι στοχεύουμε σε ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΖΩΗ με τη βοήθεια του Θεού αν και κάποιοι προσπαθούν να μας τη μαυρίσουν.Καταπληκτικά τα βίντεο.
Καλοτάξιδο και το καινούργιό σου κανάλι στο you toube!

ΑΝΘΗ είπε...

Καλησπέρα (άργησα να δω το σχόλιό σου!),αγαπητέ φίλε Ζείδωρον! Σε ευχαριστώ να ξέρεις, αλλά νιώθω πως δεν είναι αρκετό. Αρκεί ένα απλό ευχαριστώ για τα τόσα ευγενικά λόγια σου;
Η καλύτερη ζωή, καλέ μου συνδίκτυε, είναι μόνο η ζωή κοντά στο Χριστό. Όσο και να προσπαθήσουν, δεν θα τη μαυρίζουν, γιατί εκείνη (η ζωή) θα στέκει υπέρλαμπρη από το φως της Δόξας Του.
Σε ευχαριστώ και για τις αναφορές που έκανες στο YouTube. Να είσαι καλά και πάντα να καθοδηγείσαι από το Θείο φωτισμό!

ANAZHTHΣH είπε...

Αγαπημένη μου,
χρόνια πολλά κι ευλογημένη η πορεία σου.
Ευχαριστώ για την αγάπη και την φιλία σου.
Ένα δωράκι κι από μένα, ένα τραγούδι με όμορφους στίχους:

Δώσ' μου ένα σύνορο να περπατώ
Δώσ' μου ένα όνομα να μη χαθώ
Δώσ' μου ένα όνειρο να κρατηθώ
Δώσ' μου ένα όραμα να αντισταθώ
Δώσ' μου ένα παιδί να εξομολογηθώ
Δώσ' μου ένα φιλί να πλύνω το κακό
Ξύπνησε με το πρωί μ' ένα σκοπό
που να λέει χαλάλι στη ζωή που ζω.


http://www.youtube.com/watch?v=7gehBRjPrDg&feature=player_embedded

ΑΝΘΗ είπε...

Αγαπημένη μου Αναζήτηση,

Να είσαι καλά! Ελπίζω να σου άρεσε το βιντεάκι που αφιέρωσα σε σένα . Καταπληκτικό το βίντεο με το τραγουδάκι! Και πού να'ξερες! Η Αλεξίου είναι η αγαπημένη μου τραγουδίστρια! Σε ευχαριστώ πολύ, πολύ για τη φιλία και την αγάπη σου!

ANAZHTHΣH είπε...

Ανθή μου...μαγεύτηκα, είσαι μια καλλιτέχνης.
Φίλη μου καλή...συγκινήθηκα, σ΄ευχαριστώ!
Το εκτιμώ ιδιαίτερα αυτό που έκανες και θα το
έχω πάντα στην καρδιά μου.
Ο Θεός να είναι μαζί σου, σε φιλώ γλυκά.

ΑΝΘΗ είπε...

Καλή μου Όλυ, το μαγικό φίλτρο της φιλίας και της αγάπης που νιώθω για όλους εσάς, τους φίλους μου, με παρακίνησε να το κάνω. Χαίρομαι που σου άρεσε. Γιατί αν εσύ χαίρεσαι μια φορά,για μένα η χαρά είναι υπερδιπλάσια. Η χάρη του Θεού ας είναι κοντά σε σένα και τους οικείους σου. Φιλιά κι από μένα, γλυκιά μου!

Ανώνυμος είπε...

σε ευχαριστω παρα πολυ!!!!!που με θεωρησες φιλη σου κι εμενα!!!
με συγκινησες πολυ!!!να εισαι καλα ανθουλα μου!!!

ΑΝΘΗ είπε...

Μα είσαι φίλη μου, σιωπηλή κραυγή μου! Να είσαι καλά και σε ευχαριστώ που διαβάζεις τις αναρτήσεις μου, αφήνοντας το σχόλιό σου.

Διαβάτης είπε...

Αγαπημένη μου Ανθή ,

Μεγάλη συγκίνηση , και ανέκφραστη χαρά και ευγνωμοσύνη πλημμύρισαν σήμερα την ψυχή μου , περνόντας απ΄ το μπαλκονάκι της καρδούλας σου κοπέλα μου .

Το να έχω τόσο ξεχώριστή θέση στην ζωή σου είναι μεγάλη τιμή για μένα , και δεν νομίζω ότι πραγματικά το αξίζω .

Εγώ πιστεύω ότι πέρνω από σένα τόσα πολλά , που νοιώθω πολύ τυχερή που σε γνώρισα , μαζί με κάποιες άλλες υπέροχες υπάρξεις που ο Θεός έφερε στο δρόμο μου τα τελευταία χρόνια .

Εγώ νοιώθω την ανάγκη να σ΄ ευχαριστήσω που με θεωρείς φίλη , και μου δίνεις , αυτό που μου δίνεις απ΄ το χρόνο σου , που είναι ό,τι πολυτιμότερο για μένα .

Γι΄ αυτό σ΄ ευχαριστώ , και ταυτοχρονα ευχαριστώ Τον Θεό που διασταύρωσε τους δρόμους μας , έστω και διαδικτυακά , έστω και εξ' αποστάσεως ... γιατί ακόμα και οι αποστάσεις εκμηδενίζονται , όταν ανθίζει αγάπη στις ψυχές !

Αγαπημένη μου Ανθή , πολύ φτωχά τα λόγια μου , απένατι στης δικής σου καρδιάς το μεγαλείο . Εύχομαι ο Κύριος να σου ανταποδώσει την καλοσύνη και την ευγένεια της ψυχής σου , με πνευματικά αγαθά και Ουράνια Θεία Δώρα , που Εκείνος γνωρίζει ότι ποθεί η ψυχή σου.

Σ΄ ευχαριστώ για το πανέμορφο , καταπληκτικό βιντεάκι . Θα τό 'θελα
σε μορφή να το γράψω σε usb , ή cd.
Αν μπορείς , θα σε παρακαλούσα να μου το στείλεις με μαίλ .

Και πάλιν σ΄ ευχαριστώ .

Εύχομαι , το ιστολόγιό σου , ν΄ ανθίζει και να ομορφαίνει τον χώρο του διαδικτύου , και τις ψυχές μας , που διψουν για λόγια αγνά , όμορφα , λόγια με άρωμα Ουρανού , και γεύση παραδείσου !

Χρόνια πολλά λοιπόν , με φως Χριστού , κι΄ αγάπη στις καρδιές .

Φιλιά πολλά και την αγάπη μου.

ΑΝΘΗ είπε...

Αγαπημένη μου, Αργυρούλα, καλημέρα και να είσαι καλά, γλυκιά μου.
Το βίντεο το έφτιαξα με αγάπη Θεού για σένα και τους άλλους διαδικτυακούς φίλους, οι οποίοι με στήριξαν και με αγάπησαν από την αρχή που έφτιαξα το blog μου.
Ξέρω πολύ καλά πως η αγάπη η δική σας προσφέρεται τόσο πλούσια, που η δική μου ψυχή δεν μπορεί να την ανταποδώσει όσο κι αν θα 'θελε.
Αν εσύ νιώθεις τυχερή μια φορά, εγώ νιώθω πολλαπλάσια χαρά και τύχη που σε γνώρισα.
Δίκιο έχεις. Μπορεί να είμαστε μακριά, αλλά οι καρδιές μας είναι τόσο κοντά, μια και ο Κύριος στέκει δίπλα μας κι Εκείνος πλουτίζει με την αγάπη Του την ευλογία της διασταύρωσης των διαδικτυακών μας δρόμων.
Σε ευχαριστώ για τα τόσο όμορφα, τόσο ευγενικά και τόσο μεγάλα σε καλοσύνη λόγια σου. Αξίζεις την αγάπη όλων μας, καλή μου. Γιατί είσαι σπάνιο πλάσμα με πανέμορφη ψυχή.
Το βίντεο προσπαθώ να το στείλω στο μέιλ σου, αλλά είναι 23ΜΒ και δεν είναι δυνατόν να αποσταλεί. Μπορείς να το βλέπεις πάντα στο YouTube, εδώ.
Στο μέιλ μου στείλε μου τη διεύθυνσή σου και θα στο στείλω εγώ, αφού πρώτα το αντιγράψω σε dvd.
Σου στέλνω την αγάπη και τα φιλιά μου από την Αθήνα.

Mysteri planet είπε...

Καλή μου Ανθή αγαπημένη διαδικτυακή μου φίλη με συγκίνησες!!! σε ευχαριστώ καρδιακά δεν έχω λόγια να εκφραστώ μεγάλη έκπληξη μου έκανες!!! δεν έκανα κανάλι στο You Tube αλλά μάλλον θα το δοκιμάσω. Το βίντεο είναι υπέροχο θα το αναρτήσω στο μπλοκάκι μου,Χρόνια πολλά για το μπλοκάκι σου και το καινούριο κανάλι στο You Toube! Να με ενημερώνεις πάντα ! Σου αφιερώνω και μια πανδαισία που σε εμένα αρέσει .
http://www.youtube.com/watch?v=Hg8Fa_EUQqY&feature=related

Θα τα ξαναπούμε γλυκιά μου Ανθή και Πάλη σε ευχαριστώ θερμά! Σε φιλώ :)
Mysteri planet

ΑΝΘΗ είπε...

Καλημέρα, Mysteri planet!

Πραγματικά χαίρομαι που σου άρεσε το βιντεάκι. Το έκανα από ευγνωμοσύνη για τη φιλία σου. Να είσαι καλά. Κι εγώ σε ευχαριστώ για τη Βανέσα Μέι. Καταπληκτικό βιολί!
Για ενημέρωση στη σελίδα μου στο Youtube μπορείς να μπαίνεις αυτόματα κι εκεί θα βλέπεις κάθε νέα μου δραστηριότητα.
Φιλιά, καλέ μου φίλε!

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα αγαπητή Ανθή!Καταρχήν θα ήθελα να πω και εγω τις ευχές μου για ένα ουσιαστικό ιστιολόγιο με θέματα σημαντικά που απασχολούν όλους μας...Ολον αυτό το χρόνο παρακολούθησα την πορεία σου και είναι γεγονός πως πρόσφερες ό,τι είχες από τις γνώσεις,την πείρα την εκπαιδευτική,την θρησκευτική σου κατάρτηση και θα ήθελα να πω ένα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...και ακόμα ένα που με ανέχτηκες στο ιστιολόγιό σου...Τα βιντεάκια πολύ όμορφα πραγματικά και το καταπληκτικό βιντεάκι για την ιστιολογική μας φίλη την Αργυρούλα ήταν πάρα πολύ συγκινητικό...---καλό βράδυ συνεχίζουμε!!!!Με χριστιανική αγάπη -πηνελοπη

ΑΝΘΗ είπε...

Καλή μου φίλη Πηνελόπη,

Σε ευχαριστώ για τις ευγενικές ευχές σου, αλλά και γιατί παρακολούθησες με ζέση το ιστολόγιό μου.
Με συγκινείς πραγματικά αν πιστεύεις ότι έβαλα κι εγώ ένα λιθαράκι στη γνώση και τον προβληματισμό των φίλων συνδίκτυων, οι οποίοι με αγάπη και με τα δικά τους σχόλια, όπως ακριβώς κι εσύ καλή μου, αγκάλιασαν αυτή τη μικρή γωνιά. Η αλήθεια είναι ότι η βοήθεια του Θεού υπήρξε πλούσια, μια και η Χάρη Του με δίδαξε να μοιράζομαι με αγάπη όσα μάθαινα.
Έτσι λοιπόν εγώ να σε ευχαριστήσω που με επιμέλεια κι υπομονή διάβαζες όσα έγραφα και να ξέρεις ότι είναι μεγάλη χαρά μου να διαβάζω τα σχόλιά σου, ανταποδίδοντας τη δική σου χριστιανική αγάπη.
Με τη στήριξη του Θεού και την αγάπη σας συνεχίζουμε λοιπόν!

ΦΩΣ ΙΛΑΡΟΝ είπε...

Καλημέρα αγαπημένη Ανθή πως να σου ανταποδώσω δεν ξέρω ακόμα !
Ευχαριστώ θερμά για υπέροχο βίντεο τα είδα όλα βέβαια και είναι όμορφα!
Το έβαλα στο μπλοκάκι και νιώθω υπέροχα, χρόνια πολλά καλή μου ο Θεός να σε ευλογεί και να φωτίζει!

Το ξέρεις ότι φιλώ σε !!!!!! :)

Το Φωτάκι το Ιλαρόν )

55fm είπε...

Καλώς σε βρήκα,Ανθή μου!
Γιορτινή,γλυκιά και φωτισμένη!
Σε ευχαριστώ για όλα αυτά τα όμορφα που μου προσφέρεις όταν έρχομαι στο μπλογκοσπιτικό σου!
Να είσαι πάντα καλά και να συνεχίζεις να γλυκαίνεις τις ψυχές μας!Έχεις έναν ιδιαίτερα απαλό τρόπο να μας ταξιδεύεις σε δρόμους φωτεινούς!
Καλή συνέχεια!
Σου στέλνω την αγάπη μου και τη φιλία μου!

ΑΝΘΗ είπε...

Καλησπέρα, Φως ιλαρόν!

Και μόνο ότι το βίντεο σου άρεσε είναι για μένα η μεγαλύτερη χαρά και ανταπόδοση! Άλλωστε, η αγάπη προσφέρεται και δεν ζητάει παρά τη φιλία και τα ζεστά σου αισθήματα! Σε ευχαριστώ που έβαλες στη δική σου γωνιά το βίντεό μου!
Η Χάρη του Θεού ας μας φωτίζει όλους μας! Φιλιά, φίλε μου!

ΑΝΘΗ είπε...

Καλή μου Όλγα (50fm),

Με συγκινούν τόσο γλυκά κι ευγενικά λόγια, σαν τα δικά σου! Χαίρομαι που η Χάρη του Θεού έφερε στο δρόμο μου ευλογημένους και εξαιρετικά ποιοτικούς ανθρώπους! Με τη δύναμη της αγάπης σας θα συνεχίσω να συνοδοιπορώ στα μονοπάτια της ζεστασιάς των λόγων σας!
Η φιλία κι η αγάπη σου ανταποδίδεται γλυκά από μένα με ένα φιλί σε κάθε μαγουλάκι σου!

Έλενα είπε...

Ανθή...

Να το χαίρεσαι...να καθρεφτίζονται στο ιστολόγιό σου οι σκέψεις κι οι αγωνίες σου και να σμίγουν με τις δικές μας και να γίνονται ουσιαστικός διάλογος και προβληματισμός...

Αυτό θέλω και για μένα... να 'σαι καλά και με συγκινεί ιδιαίτερα που με μνημονεύεις...νιώθω κι εγώ σα να σε ξέρω!

ΑΝΘΗ είπε...

Καλή μου Έλενα, σε ευχαριστώ για τα λόγια καρδιάς, μα και τις τόσες ευγενικές σου σκέψεις. Συνοδοιπορώντας θα μάθουμε να αναγνωρίζουμε ο ένας τον άλλο, με λόγια που θυμίζουν τραγούδι, όπως λέει ο Γιάννης Ρίτσος:

"Και να αδερφέ μου
που μάθαμε να κουβεντιάζουμε
ήσυχα, ήσυχα κι απλά.
Καταλαβαινόμαστε τώρα
δε χρειάζονται περισσότερα.

Κι αύριο λέω θα γίνουμε
ακόμα πιο απλοί.
Θα βρούμε αυτά τα λόγια
που παίρνουνε το ίδιο βάρος
σ' όλες τις καρδιές,
σ' όλα τα χείλη,
έτσι να λέμε πια
τα σύκα-σύκα
και τη σκάφη-σκάφη.

Κι έτσι που να χαμογελάνε οι άλλοι
και να λένε:
"Τέτοια ποιήματα
σου φτιάχνω εκατό την ώρα".
Αυτό θέλουμε κι εμείς.
Γιατί εμείς δεν τραγουδάμε
για να ξεχωρίσουμε, αδελφέ μου,
απ' τον κόσμο.
Εμείς τραγουδάμε
για να σμίξουμε τον κόσμο."

Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ είπε...

ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

ΑΝΘΗ είπε...

I-diadromi, Πολύ σας ευχαριστώ!

Καλή δύναμη και κουράγιο και σε σας, με τη δύναμη του Θεού και τη σκέπη της Παναγίας!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

να'σαι καλά Ανθή μου!!Με όμορφες διαδρομές σκέψης..προβληματισμου..και διεξοδικές αναζητήσεις ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΖΩΗ!!
τι ακούω κανάλι στο youtube;
δώσε μου στοιχεία να σε βρω..

Καλή σχολική χρονια σου ευχομαι επίσης!!

ΑΝΘΗ είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ, Πέλα μου, για τις τόσο γλυκές ευχές σου. Κυρίως για τη σχολική χρονιά!
Το κανάλι στο YouTube το έβαλα στη δεξιά μπάρα κάτω από το Twitter κι αν πατήσεις κλικ στο κέντρο με την εικόνα(του YouTube)μπαίνεις κατευθείαν.
Παρ' όλα αυτά, αν δεν τα καταφέρεις, σου έχω έτοιμη τη λύση εδώ!

Mysteri planet είπε...

http://parakoloytho.blogspot.com/2010/06/9000.html

Καλή μου Ανθούλα αλήθεια πως το κάνεις αυτό με το σύνδεσμο Π.Χ.

Στο σχόλιό σου για την Αργηρούλα ,

Μπορείς να το βλέπεις πάντα στο YouTube, εδώ. τη λέξη εδώ πως την κάνεις μπλε ; με σύνδεσμο δεν ξέρω να το κάνω! μπορείς να κάνεις σχόλιο στην πάνω διεύθυνση εξάλλου μόλις μπει ο Σεπτέμβριος το έπος θα αρχίσει :)

Σε φιλώ Mysteri planet

ΑΝΘΗ είπε...

Mysteri planet, καλημέρα!

Υπάρχει ένας κώδικας για δημιουργία συνδέσμου στα σχόλια. Είναι:
Η ΛΕΞΗ ΣΑΣ.
Αλλάζεις το url με τη διεύθυνση που θέλεις να παραπέμπει, ενώ στη φράση Η ΛΕΞΗ ΣΑΣ, αλλάζεις με τη λέξη/φράση της αρεσκείας σου.
Ελπίζω να σε βοήθησα! Καλή εβδομάδα!

ΑΝΘΗ είπε...

Μια και δεν βγήκε ο κώδικας, μπορείς να δεις εδώ:

Related Posts with Thumbnails